Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Co umožňuje modul Docházka
- jednoduché plánování docházky
- zaznamenávání pracovní doby
- vytváření přehledů o docházce v různých časových intervalech
- jednoduché získávání podkladů pro mzdovou účetní
- přehled nad docházkou kolegů
V modulu Docházka si každý zaměstnanec zaznamenává čas strávený v práci. Jednoduchým kliknutím si pracovník nastaví svůj příchod a v průběhu dne označuje, kdy odešel na přestávku. Před odchodem z práce pracovní čas zase ukončí. Evidence docházky nahradí i excelové tabulky jako doklad pro účetnictví.
Na základě tohoto zaznamenávání se vytvoří záznam, který uživateli spočítá počet odpracovaných hodin. Na začátku každého měsíce systém vygeneruje souhrnný report s výpisem denní docházky u každého zaměstnance. Tento report slouží také účetním jako podklad pro výplaty.
Mějte přehled o docházce
Pro vybrané období můžete u pracovníků i vybraných období použít widget s přehledem docházky, který si zobrazíte na pracovní ploše eBRÁNA systému. Při nastavení widgetu si můžete zvolit pouze takové informace, které vás o docházce zajímají.
Nahraďte excelové tabulky a ostatní papírové záznamy. Měsíční přehledy docházky zaměstnanců budete mít on-line přes jedno kliknutí, přímo z eBRÁNA systému.
Vytvářejte užitečné reporty
Modul Docházka si oblíbí všichni vedoucí i účetní firmy. Mohou z něj generovat reporty, které shrnují měsíční docházku pracovníka. Uvidí, kdy byl efektivní a kolik toho napracoval. Toto generování probíhá automaticky. Každý report vám zobrazí výpis z předchozího měsíce po jednotlivých dnech.

Za konzultaci u nás nic nedáte. Vážně!
Váš projekt s vámi probereme zcela ZDARMA
Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás

Specialista na systém
Kam dál?
- Zadejte poradu nebo událost k vaší práci do kalendáře. Rozesílejte pozvánky na jednání svým kolegům a zaznamenávejte, jste-li v kanceláři, nebo zda máte zrovna pracovní poradu nebo dovolenou.
- Modul Zakázky obsahuje obchodní případy, ke kterým vedete komunikaci. Naceňujte je a evidujte veškeré náklady a výnosy. U zakázek máte přehled nad komunikací a vyhodnocujete jejich stav.