Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Tel: +420 460 000 270
V případě poruchy prosím volejte v pracovní den od 8:00 do 16:30
S tarifem exclusive volejte od 8:00 až do 20:00, a to i o víkendu
Vybírejte ze dvou tarifů
Technickou podporu od nás získáte společně s eBRÁNA systémem. Můžete však vybírat ze dvou variant, z nichž má každá své výhody. Například s tarifem Exclusive vyřešíme váš požadavek už za 10 pracovních hodin. Bude pro nás prioritní a vyřešíme jej pro vás co nejdříve budeme moci.
Jak dělíme požadavky
Od momentu, kdy nám sdělíte svůj požadavek, se začne počítat čas do jeho vyřešení. To, jak je dlouhý, závisí na závažnosti požadavku a na tarifu, který si u naší technické podpory zvolíte. Závažnost na technické podpoře dělíme do tří skupin:
- A – nejzávažnější – systém nelze používat (např. zobrazuje se vám bílá stránka)
- B – průměrně závažný požadavek – chyba omezuje uživateli funkčnost (např. nelze přidat nebo editovat záznam)
- C – nejméně závažný požadavek – chyba nebrání užívání systému, pouze je nepříjemná (např. nezobrazuje se část textu)

Cenu technické podpory vám sestavíme individuálně dle typu a počtu modulů, které si zvolíte.