Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Výhody systému pro správu poptávek
- Rychlejší reakce na nově příchozí zákazníky.
- Efektivní roztřízení poptávek mezi obchodníky.
- Přehled stavu všech poptávek a jejich výsledků.
- Možnost vyhodnocovat investice do marketingu.
- Centrální evidence zákazníků pro pozdější využití kontaktu (když první obchod nedopadl).
Co konkrétně umí správa poptávek?
Evidovat e-maily s poptávkami
Přišel vám e-mail s poptávkou? Jedním kliknutím si snadno přidáte zákazníka do centrální evidence. I kdyby obchod nedopadl, kontakt můžete využívat dál - třeba pro zasílání newsletterů.
Vytvářet úkoly v jedné centrální databázi
Z e-mailu jedním kliknutím založíte aktivitu, která vám včas připomene, kdy se máte svým zákazníkům věnovat. Svou práci nemusíte nosit v hlavě, máte ji přehledně na jednom místě.
Evidovat veškerou komunikaci se zákazníky
Uvidíte veškerou historii komunikace se zákazníkem. Od prvního e-mailu až po konečné zhodnocení obchodního případu. U každé poptávky a u každého obchodníka můžete sledovat plnění termínů a průběh řešení. A pokud některý z obchodníků onemocní, kolega hned ví, kde má v komunikaci s klientem navázat.
Sledovat práci podřízených
Management může jednoduše sledovat práci všech obchodníků a jednotlivé poptávky, které spravují. Informace, výsledky a všechno dění má neustále na očích.
Porovnávat výsledky
On-line, z tabletu, počítače, mobilu, z firmy i terénu můžete na jenom místě sledovat úspěšnost svých poptávek. Uvidíte, které dopadly, a jaký je jejich přínos do firmy. Výsledky lze sledovat v aktuálním čase a porovnávat je na měsíční, kvartální, půlroční i roční bázi.
Za konzultaci u nás nic nedáte. Vážně!
Váš projekt s vámi probereme zcela ZDARMA
Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás
Kam dál?
- Podívejte se do ceníku, kolik správa poptávek stojí.
- Zhlédněte video, jak vypadá správa poptávek v praxi.
- Odhalte funkce modulů, které jsou zdarma součástí správy poptávek - e-maily, kalendář, správa kontaktů a úkolů.
- Podívejte se na další systém pro týmové úkolování a projektové řízení.
- Přečtěte si, jak probíhá navázání spolupráce při zavedení eBRÁNA systému.