Upravit stránku

Systém pro správu poptávek vám s tím pomůže.
Podívejte se jak.

Postarejte se
o nové zákazníky

Výhody systému pro správu poptávek

  • Rychlejší reakce na nově příchozí zákazníky.
  • Efektivní roztřízení poptávek mezi obchodníky.
  • Přehled stavu všech poptávek a jejich výsledků.
  • Možnost vyhodnocovat investice do marketingu.
  • Centrální evidence zákazníků pro pozdější využití kontaktu (když první obchod nedopadl).

Investujete do PPC kampaní, SEO nebo Facebook propagace? Jste ale schopní vyhodnotit formuláře nebo telefony, které z těchto marketingových nástrojů dostanete? Samy o sobě toho tyto marketingové nástroje moc neříkají, nebudete tedy vědět, kolik obchodů jste díky nim uzavřeli nebo jestli jsou investice, které dáváte do marketingu, návratné.  Se správou poptávek to vědět budete, navíc budete schopni zvýšit potenciál úspěšně získaných obchodů.

Lukáš Těžký

specialista online marketingu

Co konkrétně umí správa poptávek?

Evidovat e-maily s poptávkami

Přišel vám e-mail s poptávkou? Jedním kliknutím si snadno přidáte zákazníka do centrální evidence. I kdyby obchod nedopadl, kontakt můžete využívat dál - třeba pro zasílání newsletterů.

 

Evidence e-mailů

Vytvářet úkoly v jedné centrální databázi

Z e-mailu jedním kliknutím založíte aktivitu, která vám včas připomene, kdy se máte svým zákazníkům věnovat. Svou práci nemusíte nosit v hlavě, máte ji přehledně na jednom místě.

Tvorba úkolů v jedné centrální databázi

Evidovat veškerou komunikaci se zákazníky

Uvidíte veškerou historii komunikace se zákazníkem. Od prvního e-mailu až po konečné zhodnocení obchodního případu. U každé poptávky a u každého obchodníka můžete sledovat plnění termínů a průběh řešení. A pokud některý z obchodníků onemocní, kolega hned ví, kde má v komunikaci s klientem navázat.

Evidence zákazníků s uchováním veškeré komunikace

Sledovat práci podřízených

Management může jednoduše sledovat práci všech obchodníků a jednotlivé poptávky, které spravují. Informace, výsledky a všechno dění má neustále na očích.

 

Přehled nad prací všech pracovníků

Porovnávat výsledky

On-line, z tabletu, počítače, mobilu, z firmy i terénu můžete na jenom místě sledovat úspěšnost svých poptávek. Uvidíte, které dopadly, a jaký je jejich přínos do firmy. Výsledky lze sledovat v aktuálním čase a porovnávat je na měsíční, kvartální, půlroční i roční bázi.

Porovnávání výsledků

Prohlédněte si správu poptávek zblízka

Za konzultaci u nás nic nedáte. Vážně!
Váš projekt s vámi probereme zcela ZDARMA

Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás

Pavla Vaníčková
Specialista na systém
  • Vlastní zkušební verze se hodí každému, kdo má vážnější zájem. Chce dát čas tomu si se svojí verzí pohrát, upravit si nastavení a začít si plnit svoje data. Můžete si udělat přístup i pro své kolegy a vyzkoušet si týmovou práci.  Pokud se rozhodnete eBRANA system používat tato verze vám zůstává k používání.

Kam dál?

Nahoru