V čem vám modul pomůže

  • plánování porad s kolegy
  • zasílání pozvánek na porady i lidem mimo firmu
  • synchronizace s mobilním zařízením
  • provázanost s konkrétními úkoly
  • automatický propis dovolené do kalendáře

Plánujte události přímo z úkolu

Do kalendáře můžete události zadávat přímo z úkolu. Uvidíte, kolik schůzek již proběhlo a vaši kolegové budou vědět, k jakému úkolu se událost vztahuje. Pro poradu budete díky tomu mít všichni kompletní podklady. Automaticky se sem také ukládají události s informací o vašem volnu, žádáte-li o dovolenou. Můžete si také přidat kolegův kalendář a sledovat, zda na vás má čas.

Zasílejte lehce pozvánky

Ze svého kalendáře můžete zasílat pozvánky kolegům i obchodním partnerům, kteří nemají účet v eBRÁNA systému. Všem přijde pozvánka přímo do e-mailu. Těm, kdo v systému jsou, se událost automaticky založí do kalendáře. Odpovědi od všech účastníků se propisují přímo do událostí. Z e-mailu můžete navíc přímo vytvořit aktivitu, která se vám automaticky přidá do eBRÁNA systému.

Sdílejte kalendář s kolegy

Pokud kalendář sdílíte, uvidí jej vaši kolegové a mohou si díky tomu plánovat události a schůzky, když vás budou právě potřebovat. Kolega, kterému kalendář nasdílíte, má k vašemu kalendáři pouze určitá práva. Může například upravovat události a úkoly, které se ho týkají.

Prohlédněte si detailně Kalendář

Za konzultaci u nás nic nedáte. Vážně!
Váš projekt s vámi probereme zcela ZDARMA

Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás

Pavla Vaníčková
Specialista na systém
  • Vlastní zkušební verze se hodí každému, kdo má vážnější zájem. Chce dát čas tomu si se svojí verzí pohrát, upravit si nastavení a začít si plnit svoje data. Můžete si udělat přístup i pro své kolegy a vyzkoušet si týmovou práci.  Pokud se rozhodnete eBRANA system používat tato verze vám zůstává k používání.

Kam dál?

  • V úkolovacím systému Aktivity vyřizujte jednoduše úkolu či obchodní komunikaci. Zaznamenáte si sem svou pracovní činnost a všechny úkoly se vážou k zakázce klienta.
  • Ve Výkazech sledujete čas odpracovaný na úkolech. Tento modul vám pomůže lépe řídit svůj pracovní čas. Uvidíte v nich také progress jednotlivých úkolů.
  • Nastavte si snadno možnost komentování úkolů na svém projektu. V modulu Osoby také evidujete kontakty a nastavujete jim přístupy pomocí speciálních úprav.