Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Nový způsob přidávání Osob
Modul Osoby prodělává po nějakém čase významnou změnu. Touto změnou je způsoub přidávání nových osob do systému.
Původní verze vyžadovala e-mail, který byl uživatelským jménem a při zadávání byly ne tento email odeslány přihlašovací data.
V nové verzi je sice zadání emailu důležité, jelikož se stává hlavním e-mailem osoby v profilu, ale už není uživatelským jménem. Při zakládání se také automaticky neodesílá email s přihlašovacími daty. Osobu je tudíž možné do systému přidat, vytvořit jí tak profil, ale daná osoba, pokud to nepotřebuje, nemá do systému přístup.
Stejně jako u modulu Firmy zde systém předchází duplicitě Osob, která není žádoucí. Pokud osoba není v systému zavedena, žádnou nabídku systém nenabízí. Naopak jakmile systém osobu podle validovaných údajů v databázi eviduje, nabídne tuto osobu k náhledu v pravém okně plochy. Postupným přidávání Jména, Příjmení a E-mailu dochází ke zpřesnění validovaných dat. Pokud systém nachází shodu
Zajištění vstupu pro uživatele
Pokud máte v systému založený profil Osoby a zatím tato osoba neměla přístup do systému, a nově potřebujete, aby osoba mohla se systémem pracovat, musíte jí nejprve aktivovat přístup do systému.
Postup aktivace je následovný:
- Klikněte na text AKTIVOVAT, který najdete u položky "Přihlášení do systému". Otevře se nabídka vyplnění uživatelského jména a e-mailu.
- Vyplníte uživatelské jméno - můžete zadat variantu, která odpovídá vašemu firemnímu řešení (např. J.Příjmení, nebo Jméno-Příjmení, ...).
- Zadejte e-mail. Do políčka e-mail se standardně předvyplní e-mailová adresa zadaná při založení profilu Osoby. Je nutné, aby se jednalo o aktivní (nejlépe firemní) e-mailovou adresu. Na tento Hlavní e-mail budou uživateli chodit všechny automatické komunikace a upozornění systému. Zároveň bude na tento e-mail odeslán aktivační e-mail.
- Klikněte na ULOŽIT. Uživateli se automaticky odešle aktivační e-mail, který bude obsahovat odkaz (Token) na formulář dokončení nastavení možnosti přihlášení do systému. V rámci dokončení nastavení si zároveň určíte své přihlašovací heslo. Pozor, formulář na dokončení nastavení má omezenou časovou platnost.
- Po uložení nového nastavení profilu se u osoby zobrazí informace o stavu aktivace možnosti Přihlášení do systému. Počáteční hodnota je Čeká na potvrzení.
První přihlášení do systému
Každý uživatel jednoduše při obdržení emailu s tokenem:
- Klikne na odkaz v příchozím emailu
- Pokud není automaticky vyplněno, tak vyplní uživatelské jméno a email dle dat v emailu
- Přidá heslo pro kontrolu 2x
- Klikne na odeslat změnu hesla a je to hotové.
- Klikne na zpět do přihlášení do systému, V přihlašovacím okně zadá přihlašovací data a může pracovat.
V případě potřeby změny hesla (např. zapomenuté heslo) se postupuje obdobným způsobem, pokud tuto změnu hesla aktivuje někdo jiný než uživatel sám. Taková osoba (běžně zástupce HR nebo IT) klikne na Odeslat žádost znovu. Uživatel obrdží email (token) a postupuje stejně jako při prvotním přihlášení.
Pokud si uživatel mění heslo sám (např. pravidelné obměna hesla) provede změnu přímo ve svém profilu.
Seznam všech vylepšení a oprav:
Jádro
- Osoby - změna posílání hesel a obnova hesla
- Osoby - editovatelný username a dodatečné vytváření přihlašovacích údajů
- Import/export - vylepšení importu - optimalizace importu velkých souborů, aby nahrávání dat netrvalo zbytečně dlouhou dobu
- Nasazení CK editoru verze 4.5.7
Vylepšení
- Průběžné vykazování - možnost nastavení si začátku výkazu a navázání na předchozí výkaz, možnost psaní poznámky
- Kalendář - stylování modálního okna pro přidání / edit události
Opravy
- Aktivity - úprava tiskové sestavy -
- Taby v modulech - zamezení přeskakování stránky po jejím donačtění a dokončení JS