CRM – péče o klienty

Zlepšete své obchodní výsledky pomocí CRM, které obchodníci milují. Žádné umělé záznamy nebo administrativa navíc. Prostě jen pracují s emaily, úkoly, kontakty a kalendářem. Aniž by si to uvědomovali, přirozeně tak vzniká kvalitní obchodní databáze, ze které může těžit celá firma.

Podniková sociální síť

Zbavte se hromadných e-mailů a podpořte vztahy mezi kolegy. Silné a zdravé vztahy v práci mají výrazný vliv fluktuaci. Spokojení lidé jsou základem úspěšné firmy a v dlouhodobém měřítku přispívají k větším ziskům.

Správa firemních dokumentů (DMS)

Dobře nastavená správa firemních dokumentů šetří čas každého zaměstnance a zvyšuje efektivitu celé firmy. Ať už se jedná o logo, ceníky, vzorové nabídky, letáky, vnitřní směrnice nebo procesy; vše je na jednom místě verzované a dohledatelné. Ve vaší firmě zmízí dotazy typu: „Kde najdu logo?“ nebo „Kde je nejnovější ceník?

Týmové úkolování a projektové řízení

Mějte čistou hlavu a získejte přehled nad všemi úkoly a projekty. S eBRÁNA systémem víte přesně, na čem kdo pracuje, kdy jsou termíny, a jak jste na tom s náklady.

Správa poptávek

Udělejte si pořádek v poptávkách. Díky systému je budete moci roztřiďovat, vyhodnocovat a dokážete odpovědět, jak jsou vaše investice do marketingu efektivní.

Evidence docházky

Docházkový systém vám usnadní dohled nad zaměstnanci i tvorbu podkladů na výpočet mzdy pro účetní. Od teď budete přesně vědět, kdy chodí do práce, nebo kolik hodin mají odpracováno. On-line, odkudkoliv.