V čem vám modul pomůže​

  • automatické třídění pošty v eBRÁNA systému i mobilním zařízení
  • zajištění zastupitelnosti ukládáním e-mailové komunikace k evidenci obchodních partnerů a jejich zakázkám
  • zpracování úkolů z důležitých e-mailů
  • využívá standardní e-mailové funkčnosti (snadný přechod na nového e-mailového klienta)

Už žádný nepořádek v poště a žádné dohledávání ztracených e-mailů. Využívejte pro efektivní komunikaci správu e-mailové pošty v eBRÁNA systému. Oproti jiným klientům má řadu výhod. Je totiž napojena na aktivity a komunikaci k firmám přímo v systému.

Pokud je adresát zavedený v systému, jsou e-maily uchované v permanentní databázi u zákazníka i u zakázky. Zapojíte sem více e-mailových účtů a poštu třídíte do složek, můžete ji štítkovat a nakládat s ní, jak jste zvyklí. E-mailový klient eBRÁNA systému je ideálním pomocníkem při péči o vaše klienty.

 

Přehledná permanentní komunikace klienta

Mějte přehled nad komunikací s klientem. Permanentní komunikace slouží pro utřídění pošty i pro zastoupení kolegy v další komunikaci s klientem. Pošta se sem ukládá na základě detailů kontaktních osob.

E-maily se třídí automaticky. Můžete je však rozřadit i ručně. Každý e-mail je přiřazený k firmě obchodního partnera, k zakázce a ke konkrétnímu úkolu, ke kterému se vztahuje.

Šetříme váš čas při třídění zpráv

Ne každý má čas třídit četné e-maily ve své schránce. V eBRÁNA systému se pošta třídí sama dle automatických pravidel. Schránku tak máte stále uklizenou. Pořádek budete mít i ve svém mobilu, protože pravidla pro ukládání, uložená na serveru, využívá i mobilní zařízení. Pravidla můžete aplikovat i zpětně. Vytřídíte tím i e-maily, které máte ve schránce již uložené.

Úkoly přímo z e-mailu

Při založení aktivity můžete e-maily propojit přímo s jednotlivými úkoly. Dohledáte si tím snadno poštu, která se týká konkrétní zakázky. Připojovat se vám budou i další e-maily přiřazené k úkolu. Již nikdy se vám nestane, že zapomenete vyřídit důležitou poštu.

Pošta stále na očích

Na své pracovní ploše můžete vidět nově příchozí e-maily. Nastavíte si je, kam budete potřebovat, například vedle úkolů na dnešní den. Jakékoliv widgety v eBRÁNA systému vám zpřehledňují hledání v datech. E-maily si můžete připnout na úvodní stránku a mít ihned přehled o aktuální poště.

Prohlédněte si emailového klienta zblízka

Za konzultaci u nás nic nedáte. Vážně!
Váš projekt s vámi probereme zcela ZDARMA

Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás

Pavla Vaníčková
Specialista na systém
  • Vlastní zkušební verze se hodí každému, kdo má vážnější zájem. Chce dát čas tomu si se svojí verzí pohrát, upravit si nastavení a začít si plnit svoje data. Můžete si udělat přístup i pro své kolegy a vyzkoušet si týmovou práci.  Pokud se rozhodnete eBRANA system používat tato verze vám zůstává k používání.

Kam dál?

  • Rychlé a jednoduché vyřizování žádostí pomocí modulu Aktivity. Zaznamenejte si každou pracovní činnost do úkolovacího systému. Obchodní i projektové úkoly se vážou k zakázce klienta. Každý uživatel má přehled nad svými aktivitami ve vybraném čase.
  • Modul Firmy je důležitou součástí péče o klienty. Evidujete si zde veškeré obchodní partnery a informace o dodavatelích. Zaznamenáte si sem také veškeré obchodní údaje. Automatické stahování marketingových údajů o firmách vám zjednoduší komunikaci.
  • Evidujte snadno své kontakty svých klientů i kolegů v modulu Osoby. Nastavíte zde i přístupy konkrétních osob k úkolům.
  • Modul Zakázky obsahuje obchodní případy, ke kterým vedete obchodní komunikaci. Máte zde přehled nad komunikací ke konkrétní zakázce a můžete vyhodnocovat jejich efektivitu. Vidíte také, jaké zakázky jsou pro vaše klienty nejžádanější.