Proč využívat Aktivity?

  • úkoly máte na očích, dokud nejsou vyřešené
  • odpadá dohledávání úkolů a podkladů v e-mailu, v papírové podobě či jiné evidenci
  • plánování úkolů a přehled nad jejich průběhem
  • výrazné zjednodušení schvalování žádostí o dovolenou a nákladů
  • můžete sdílet vaše úkoly kolegům či třetím osobám, které chcete vtáhnout do řešení úkolu

Seznamte se s gró vnitrofiremní a obchodní komunikace. V modulu Aktivity naleznete úkolování, schvalování práce a evidenci obchodní komunikace. Předáte díky němu také úkol svému kolegovi či vytvoříte zápis z porady. Už nikdy se nebudete muset zatěžovat zbytečnými e-maily. 

Modul Aktivity využijí všichni zaměstnanci při plnění úkolů, obchodní manažeři při komunikaci s klientem i vedoucí při sledování plnění úkolů. Díky aktivitám komunikace ve vaší společnosti poběží jako na drátkách.

Snadné plánování pracovního týdne

Každý zaměstnanec bude díky modulu Aktivity vědět, kdy má jaký úkol udělat. Na své pracovní ploše uvidí naplánované úkoly na konkrétní den. Žádat může i o zpětnou vazbu, úkol dočasně uspat nebo je zařadit do speciální fronty, kde třeba čekají na klientovu reakci. Nestane se tak, že by některý úkol zmizel z očí. Vedoucí může pohyb veškerých úkolů na svém oddělení sledovat pomocí nastavené plochy.

Okamžitá schválení urychlují proces

V některých firmách je schvalovací proces zkostnatělou záležitostí. Zrychlete proces a nasaďte modul Aktivity i na žádosti. Aktivitu rozešlete těm, kdo ji mají schválit, a vy uvidíte, kdo již žádost schválil, kdo ji zamítl a na čí vyjádření čekáte. Tento proces využijete pro schvalování dovolených, poptávek, faktur a dalších záležitostí.

Zahoďte papírky na připomínání úkolů

Ještě dnes jsou někteří pracovníci zvyklí psát si důležité úkoly na barevné papírky a lepit je všude možně. Takový systém-nesystém však už nebudete potřebovat. Aktivity mají nastavené automatické připomínání úkolů. Stačí aktivitě nastavit datum. Objeví se až když bude třeba.

Neocenitelný pomocník při práci na úkolech

V Aktivitách najdete také pomocníčka, který obsahuje informace související s úkolem. Přímo u něj se objeví informace, pomocné návody a články. Tuto bázi znalostí můžete doplňovat a přidávat k ní komentáře. Můžete s kolegy sdílet know-how a vést k němu diskuzi.

Úderné obchodování pomocí potenciálů

Potenciál představuje vaši službu či produkt, který můžete kdykoliv klientovi nabídnout k obchodování. Potenciály pomáhají obchodním manažerům při komunikaci. Vědí díky nim, v jaké hodnotě mohou zákazníkovi nabídnout služby. Obchodní aktivity, od poptávky přes jednání až po nabídku, obsahují nejen potenciály, ale i e-mailovou komunikaci.

Pro obchodní manažery jsou tyto aktivity zpříjemněním administrativy. Mají díky nim také přehled nad prací provedenou pro klienta i nad finančními výsledky, které z ní plynou.

Prohlédněte si detailně modul Aktivity

Za konzultaci u nás nic nedáte. Vážně!
Váš projekt s vámi probereme zcela ZDARMA

Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás

Pavla Vaníčková
Specialista na systém
  • Vlastní zkušební verze se hodí každému, kdo má vážnější zájem. Chce dát čas tomu si se svojí verzí pohrát, upravit si nastavení a začít si plnit svoje data. Můžete si udělat přístup i pro své kolegy a vyzkoušet si týmovou práci.  Pokud se rozhodnete eBRANA system používat tato verze vám zůstává k používání.

Kam dál?

  • Ve výkazech práce sledujete odpracovaný čas na úkolech. Pomohou vám lépe řídit svůj pracovní čas. Sledujete v nich také progress na úkolu podřízeného.
  • Zadejte poradu nebo událost k vaší práci do kalendáře. Můžete také rozeslat pozvánky kolegům a sdílet, jste-li v kanceláři, nebo zda máte zrovna schůzku.
  • Modul Zakázky obsahuje obchodní případy, ke kterým vedete komunikaci. Naceňujte je a evidujte si veškeré náklady a výnosy s nimi spojené. U zakázek máte přehled nad komunikací a vyhodnocujete jejich stav.
  • Prohlédněte si v ceníku, kolik stojí zavedení modulu Aktivity.