Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Koronavirová krizová situace, kdy zaměstnanci z pochopitelných důvodů upřednostnili homeoffice před každodenním dojížděním do práce, se dotkla i eBRÁNY. Jedním z mnoha faktorů, díky kterým se podařilo udržet naši efektivitu práce na vysoké úrovni je ten, že v eBRÁNĚ všichni frčíme na našem milovaném eBRÁNA systému. To, že nám systém pomáhá s úkolování a úspěšně tak vyřešil zastupitelnost nepřítomných zaměstnanců vám určitě rozepisovat nemusíme.
Když už nás eBRÁNA systém takto skvěle podržel, našli jsme si na oplátku opět čas na jeho údržbu a rozvoj.
Jak už jsem naznačil, kromě drobných vylepšení jsme dotáhli dokonce jednu velkou úpravu, které se věnujeme již nějaký ten čas - konkrétně se jedná o Docházkový modul. Docházce jsme se začali věnovat postupně a její dotažení jsme tak trošku neplánovaně trefili na čas, kdy jsou COVID-19 opatření na ústupu a zaměstnanci, který dosud pracovali z pohodlí domova se postupně začínají vracet na své pracovní místa.
Pokud hledáte způsob, jak u vás ve firmě jednoduše a zároveň celoplošně zaznamenávat docházku svých zaměstnanců, zkuste náš docházkový modul - možná vám vytrhne pomyslný trn z paty. Popis novinek v docházkovém modulu najdete v samostatném článku.
Opravy a vylepšení které jsme zvládli z pohodlí domova
- Oprava zmizení výkazu v ekonomice po změně zakázky
- Fix schvalovací aktivity a její vrácení se na reportéra po schválení
- Chyba v generování událostí z aktivity typu jednání
- Oprava našeptávání pouze aktivních zaměstnanců
A samozřejmě i jemné zkrášlení
- Stylování hlavičky filtrování v dokumentovém skladu
- Responzivita widgetu kalendáře
Potřebujete se nás zeptat? Jen do toho!
Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás