Upravit stránku

Weekly highlight report - týdenní report shrnuje v bodech vše, co se během týdne podařilo udělat a dokončit, ale také jaké další úkoly a plány vás v budoucnu ještě čekají.

Důležité je, aby informace byly stručné, výstižné a přesto umožnily jakémukoliv čtenáři získat celkový obraz o dosavadní odvedené práci a plánech do budoucna.

Plánuj, zvýrazňuj, škrtej...

Musíte v práci odevzdávat týdenní report vaší odvedené práce? Marně si každou neděli večer lámete hlavu nad tím, co jste během týdne v práci udělali a co jste naopak nestihli, abyste měli na pondělní poradě, co prezentovat? Zkuste to podle nás a nedělní večer už budete mít vždycky volný.

Sepište si body toho, co je pro vás tento týden důležité - co je potřeba splnit, zkontrolovat, udělat. Ty více důležité úkoly můžete navíc zvýraznit, abyste věděli do čeho se máte pustit jako první. Hotové/splněné úkoly si postupně seškrtávejte, ale nevyhazujte. Poslouží Vám k sestavení týdenního reportu.

Na konci týdne, tak získáte přehled o své dosavadní práci. Co jste stihli udělat, a co Vás během dalšího týdne třeba ještě čeká. A otázka typu "Co jsi v práci stihl udělat?" Vás už nikdy nezaskočí.

Kde všude můžete týdenní report vytvořit?

  • Papírová podoba
    Jednou možností je zapisovat si úkoly a plány na další dny v papírové formě - do notesů, poznámkových bločků na lístečky.
  • Elektronická podoba
    Jestli jste ale zvyklí pracovat na počítači a celý den koukáte do monitoru, není lepší mít tyto poznámky také v elektronické podobě a pořád na očích?

Pokud se rozhodnete pro elektronickou podobu, náš firemní úkolovací systém s nastavitelnými pracovními plochami umožňuje si dát na plochu i například poznámkový list. 

Do tohoto poznámkového listu si můžete psát hlavní úkoly a plány na týden, zvýrazňit si barevně ty více důležité a ty hotové odškrtnou. Když budete pracovat tímto způsobem, tak na konci týdne uvidíme, co jste všechno splnili a stihli za týden udělat.

Nahoru