Upravit stránku

V květnovém článku, ve kterém jsme vám představovali naše drobné opravy a úpravy na systému, jsme už tak trochu načrtli i jednu zásadnější novinku, která se týkala docházkového modulu. Součástí našeho docházkového modulu je i finální měsíční docházkový report, jenž nabízí podrobný přehled odpracovaných hodin v konkrétních dnech, plnění docházkového plánu nebo přehled ostatních událostí jako jsou např. nemocenská, dovolená, atd.

Naše poslední úprava se týkala přesně tohoto reportu a způsobu jakým se v něm sčítají a prezentují odpracované hodiny.

Celý proces samozřejmě začíná samotným zaznamenáváním docházky. Pro tento účel již nějakou dobu používáme widget "záznam docházky", který si může na svou plochu přidat každý pracovník. V tomto widgetu zaznamenáváte svůj příchod a odchod z práce. Samozřejmostí je i přerušení tohoto času v momentě kdy odjíždíte a vracíte se z přestávky.

Samotný widget obsahuje i součtových řádek ve kterém je vidět, kolik času jste už "dnes" odpracovali.

Plánování docházky probíhá v modulu Kalendář. Vše probíhá v měsíčním přehledu, který vám umožňuje předem naplánovat svou denní docházku, ale zároveň i vyplnit nepřítomnost kvůli návštěvě doktora, nemocenské nebo dovolené.

Poctivým vyplněním docházky dáte zároveň jasně najevo svým kolegům, zda se například dnes fyzicky nacházíte v budově nebo máte schválně vypnutý telefon kvůli návštěvě doktora.

Váš příchod do práce a samozřejmě i odchod z práce zaznamenaný skrze widget se následně porovná s připraveným plánem a váš nadřízený tak vlastně jen kontroluje, zda ho dodržujete.

Část, kterou jsme vylepšili je vidět až na samotném závěru docházkového procesu

Jednou za měsíc náš Docházkový modul vygeneruje tzv. "Docházkový report", který obsahuje přehled pracovní agendy konkrétního uživatele za předchozí měsíc. Report je dostupný v .PDF nebo .HTML formě. A právě tento report prošel v rámci naší poslední aktualizace výraznou úpravou. 

Měsíční docházkové reporty je možné nalézt na záložce "Zaměstnanec" v profilu každé aktivní osoby v eBRÁNA systému.

Na záložce "Zaměstnanec" můžete kromě aktuálního reportu najít i historicky starší reporty a po stažení se znovu na ně podívat.

Finální měsíční docházkový report se skládá z hlavičky (první část), kde je pod jménem konkrétního zaměstnance přehledně napsáno kolik hodin v daný měsíc odpracoval a jak se tento čas shoduje s plánem, který si předtím vyplnil v modulu Kalendář.

Odpracované časy jsou rozděleny i podle toho, kolik hodin bylo odpracovaných ve víkendové dny nebo během státních svátků. Nechybí ani přehled nad tím, kolik hodin bylo stráveno např. na dovolené.

V druhé části reportu, který obsahuje podrobný výpis po jednotlivých dnech, je možné vidět, jaký plán byl pro konkrétní den vytvořen, kolik času bylo odpracovaného. Dále jsou vidět zaznamenané příchody a odchody z práce.

Potřebujete se nás zeptat? Jen do toho!

Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás

Mário Krajčír
Specialista na systém
Nahoru