Upravit stránku

V článku, ve kterém jsme vám představovali drobné úpravy a opravy, které jsme v podstatě zrealizovali během homeofficových dní jsme už tak trochu jemně načrtli i jednu novou zásadnější úpravu, která se paradoxně týkala docházkového modulu. K zaznamenávání docházky u nás v eBRÁNA používáme i finální měsíční reporty docházky, které nabízejí podrobný přehled odpracovaných hodin v konkrétních dnech, plnění docházkového plánu nebo jiných událostí jako např. nemocenskou, dovolenou atd.

Poslední úprava se týkala přesně těchto reportů a způsobu jakým se v něm sčítají a prezentují odpracované hodiny.

Celý proces samozřejmě začíná samotným zaznamenáváním docházky. Pro tento účel již nějakou dobu používáme widget "záznam docházky", který si může na svou plochu přidat každý pracovník. V tomto widgetu zaznamenáváte svůj příchod a odchod z práce. Samozřejmostí je i přerušení tohoto času v momentě kdy odjíždíte a vracíte se z přestávky.

Samotný widget obsahuje součtových řádek ve kterém je vidět, kolik času jste už dnes odpracovali.

Kromě toho, že v eBRÁNA Systému používáme i tento šikovný widget, plnohodnotně využíváme i plánování docházky v kalendáři. Tento měsíční přehled vám umožní si předem naplánovat svou denní docházku ale zároveň i vyplnit nepřítomnost kvůli návštěvě doktora, nemocenské nebo dovolené. Poctivým vyplněním docházky dáte jasně najevo svým kolegům, zda se například dnes fyzicky nacházíte v budově nebo máte schválně vypnutý telefon kvůli návštěvě doktora.
Vašim příchodem do práce a zaznamenáním příjezdu skrz widget se tento čas příjezdu porovnává s časem, který jste si naplánovali. Totéž platí i pro odchod. Vy nebo váš nadřízený vlastně pak pouze kontroluje to, zda jste svůj denní plán splnili na ideálních 100%.

Část, kterou jsme vylepšili je vidět až na samotném závěru docházkového procesu

Úprava, které jsme se věnovali je jen samotnou špičkovou ledovce tohoto propojeného docházkového systému. Na závěr měsíce vám totiž eBRÁNA Systém vygeneruje měsíční přehled docházky, který je možné stáhnout si v .PDF nebo .HTML formě. Tyto měsíční reporty je možné nalézt na záložce "zaměstnanec" v profilu vlastní osoby.
Na záložce "zaměstnanec" můžete kromě aktuálního reportu najít i historicky starší reporty a po stažení se znovu na ně podívat.

Finální měsíční report se skládá z hlavičky, kde je pod jménem konkrétního zaměstnance přehledně napsáno kolik hodin v daný měsíc odpracoval a jak se tento čas shoduje s plánem, který si předtím vyplnil. Odpracované časy jsou rozděleny i podle toho, kolik hodin bylo odpracovaných ve víkendové dny nebo během státních svátků. Nechybí ani přehled nad tím, kolik hodin bylo strávených na homeoffice nebo na dovolené.

Níže v podrobném přehledu jednotlivých dní je možné vidět jaký plán byl pro konkrétní den vytvořen, kolik času bylo odpracovaného a samozřejmostí je přehled nad tím, kdy byly zaznamenány příchody a odchody z práce.

Potřebujete se nás zeptat? Jen do toho!

Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás

Mário Krajčír
Specialista na systém
Nahoru