Snažíme se Vám ušetřit co nejvíc času, a tak systém neustále zlepšujeme. V článku se dozvíte, jaké novinky jsme si pro Vás nachystali tentokrát.
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Snažíme se Vám ušetřit co nejvíc času, a tak systém neustále zlepšujeme. V článku se dozvíte, jaké novinky jsme si pro Vás nachystali tentokrát.
Nyní můžete v našem eBRÁNA systému sledovat spokojenost vašich klientů, díky zobrazenému NPS (Net promoter score). U každé poptávky tak jednoduše vyhodnotíte pravděpodobnost nové zakázky. NPS je vyjádřeno číslem na stupnici od 1 do 10 a vyjadřuje míru spokojenosti a pravděpodobnosti doporučení vaší společnosti ostatním (10 = nejvyšší spokojenost).
Vy si tuto hodnotu nastavíte v profilu firem a uvidíte ji poté v každé poptávce a my doufáme, že Vám budou v systému převažovat samé desítky.