Upravit stránku

Míra spokojenosti vašich klientů ihned na očích

Nyní můžete v našem eBRÁNA systému sledovat spokojenost vašich klientů, díky zobrazenému NPS (Net promoter score). U každé poptávky tak jednoduše vyhodnotíte pravděpodobnost nové zakázky. NPS je vyjádřeno číslem na stupnici od 1 do 10 a vyjadřuje míru spokojenosti a pravděpodobnosti doporučení vaší společnosti ostatním (10 = nejvyšší spokojenost).

Vy si tuto hodnotu nastavíte v profilu firem a uvidíte ji poté v každé poptávce a my doufáme, že Vám budou v systému převažovat samé desítky.


Šetříme Váš čas

Další vychytávkou je i možnost překliknutí z detailu aktivity přímo na adresu firmy na mapách. Po kliknutí na adresu se Vám otevře mapa na stránkách Google Maps.  Už žádné zbytečné kroky navíc.

Přidali jsme i nový ekonomický ukazatel "ZISK", který zobrazuje rozdíl mezi všemi uhrazenými výnosy a všemi uhrazenými náklady. A je možné ho zobrazit i ve výpisovém listu jako další sloupec.

Další drobné vylepšení a opravy:

  • vylepšený vzhled tiskové podoby detailu emailu
  • oprava formuláře pro definici uživatelů ve skupině
  • korekce zobrazení systémových upozornění
  • vyladění popisků u celodenní události v kalendáři
  • úprava systémových informací u článku zobrazeného přes sdílený odkaz
  • oprava hlídání kolize termínů v rezervačním modulu
  • úprava dekódování těla email (zvýšená stabilita zobrazení obsahu emailu)
Nahoru