Víte, jak si vedete u svých klientů? Jděte na to od lesa – s chytrým nástrojem Net Promoter Score.
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Víte, jak si vedete u svých klientů? Jděte na to od lesa – s chytrým nástrojem Net Promoter Score.
Máte představu, kolik procent z vašich klientů na vás spokojeně pěje chválu kudy chodí? A kolik jich je naopak nespokojených a haní jméno vaší firmy ve svém okolí? Na vše vám odpoví Net Promoter Score – nástroj pro zjištění spokojenosti vašich zákazníků.
U nás ve firmě zjišťujeme spokojenost a míru loajality klientů pomocí průzkumu a sběru bodů v NPS. Jak to funguje? Net Promoter Score je moderní nástroj, se kterým zjistíte výše zmíněné body, a to jednoduchým způsobem.
Svým klientům položíte jednu otázku: „Jak pravděpodobné je, že byste nás doporučili příteli nebo kolegovi?“ Na škále od 0 do 10, kdy 0 znamená „určitě nedoporučil“ a 10 „určitě doporučil“.
Výslednou hodnotu NPS potom zjistíte následujícím výpočtem: