Upravit stránku
Většina prvních kontaktů nám přichází z poptávek z webu, nebo na osobní doporučení existujících klientů. Formuláře však obsahují pouze kontaktní údaje, a protože my chceme vědět, co klient potřebuje, tak mu ihned po zaslání poptávky voláme. První hovor je velice důležitý, protože urychlí celý proces. Ptáme se, co potřebujete řešit, a co vás motivuje k hledání on-line manažerského softwaru.
Klient hledá jednu konkrétní věc a zkušební verze mu jich nabízí desítky. Osobně se považujeme za odborníky, a přesto, když si zkoušíme nějaký nový software, zabere nám to někdy i hodiny, abychom zjistili, jestli je opravdu dobrý a co vše umí řešit a na jaké úrovni. Co teprve někdo, kdo se v tomto prostředí on-line softwaru tak neorientuje. 

„Typický příklad je CRM. Online CRM systémů jsou stovky, marketingové materiály mají nablýskané všichni stejně a na to zjistit co je opravdu dobré a co jen tak vypadá, trvá kolem dvou až tří hodin. A to jdete jen po povrchních vlastnostech.“

Ušetříme vám čas a zkušební verzi systému vám připravíme na míru

Ačkoliv všichni řeší stejnou problematiku, každý k ní přistupuje jinak. A stejně tak i zákazníkovi může jeden způsob řešení sedět a jiný ne. Jenže než tohle odhalí, vyčerpá 2 hodiny svého času, většinou plných zmaru a nespokojenosti. Tento čas my chceme ušetřit a zkrátit. Prvotní hovor trvá většinou okolo 10 minut.

Pokud zjistíme, že klientova potřeba je kvalitně řešitelná, domlouváme další krok. Tím je buď:

1. osobní konzultace, v případě, že nemáte čas něco zkoumat a chcete si vše nechat ukázat a vysvětlit.
2. založení zkušební verze pro zákazníky, kteří si rádi zkoumají a přicházejí si na věci sami.

Zkušební verzi ovšem vždy nastavíme a přizpůsobíme tak, aby už na první pohled měl klient k dispozici vše, co potřebuje. To samo-zkoumání je pak o moc příjemnější. Zároveň má klient k dispozici i další funkčnosti. A může si prohlédnout a vyzkoušet, jestli by se mu nehodily i jiné části systému, o kterých třeba ani nevěděl, že by se mu líbily.

eBRÁNA systém si můžete vyzkoušet s vlastními daty

Pokud už má klient zkušební verzi k dispozici, doporučujeme buď přijít na osobní konzultaci nebo uspořádat konzultaci on-line po skype se sdílenou plochou. Na toto obvykle stačí 1 až 2 hodiny a výstupem je nastavená zkušební verze, kterou lze používat naostro. S klientem vyřešíme základní dotazy a naučíme ho, jak si měnit nastavení. Cílem je, aby se zorientoval v možnostech a byl schopný rozhodnout že eBRÁNA systém je to pravé, co chce používat.

Potom co se klient rozhodne, že eBRÁNA systém chce, sestavujeme nabídku na prvotní implementaci. Po předchozích konzultacích už víme, kolik bude potřeba práce z naší strany na nastavení systému na konkrétní případy užití, případně náklady na propojení s ostatními systémy ve firmě a individuální úpravy. Těm se ale pokud možno vyhýbáme a snažíme se najít řešení v nastavení standardu. Je to pro klienta levnější a neznemožňuje to budoucí aktualizace dané funkčnosti. Rozsah času potřebného na nastavení je v úzkém vztahu k velikosti firmy a počtu scénářů, které chce řešit.

Nový systém = čas na velký „jarní“ úklid

Součástí prvotní implementace je také vždy otázka jak naplnit data, pokud se přechází z jiného systému. Tady nově umožňujeme variantu nahrání dat pomocí XLS. Ta je pro klienta zdarma. Osobně však doporučuji, podle množství dat, začít načisto a pozakládat si ručně vše, co je „živé“Umožní to zkontrolovat data a vytřídit nesmysly. Je to takový velký „jarní“ úklid. 

Chcete-li, na eBRÁNA systém proškolíme celý váš tým

Další věc, co vždy vymýšlíme a naceňujeme je, jak proškolit zaměstnance firmy. Jestli jen vedoucí, nebo všechny. Jestli u nás, nebo u klienta. Volíme přitom takovou variantu, abychom co nejvíce zvýšili pravděpodobnost úspěšného přijetí systému napříč firmou. Zavádět do firmy nový systém je totiž většinou hodně citlivá záležitost. Systém musí mít podporu majitelů a vedoucích a pro uživatele musí mít užitečné funkce a viditelný přínos. Důkladné zaškolení toto vše zvyšuje, protože nemůžu mít rád nástroj, který neumím používat i když mi slibuje, že umí to, co potřebuju řešit.

Pravidelné aktualizace a modernizace máte zdarma

V průběhu aktivního využívání systému probíhají pravidelné aktualizace zhruba jednou za 14 dní. Díky nim přibývají drobná vylepšení a opravy. Jednou za čas pak obsahuje daná verze i velké vylepšení nebo zcela novou vlastnost. To všechno od nás klienti získají zdarma v rámci měsíčního pronájmu. A pokud má klient s něčím problém, může kdykoliv zavolat na technickou podporu, která je mu k dispozici.

Také vy sami můžete přispět k vývoji systému

Máme rádi, když nám klienti posílají tipy, co by chtěli vylepšit. Všechny požadavky na vylepšení dáváme na jedno místo, seskupujeme stejné nebo podobné potřeby k sobě a následně jim přiřazujeme důležitost. Pokud chce víc klientů stejnou věc a zdůrazňují, že by jim to ušetřilo hodně práce, nebo výrazně zpříjemnilo užívání, pak takové požadavky zařazujeme do nejbližšího vývojového plánu.

Nejkratší doba, za kterou jsme schopni nasadit vyvinutou vlastnost klientovi, je 1 měsíc. Po vyvinutí totiž prochází nová vlastnost třemi úrovněmi stability, přičemž na každou úroveň máme přibližně týden a testujeme její funkčnost. Takto nám postupně klesá množství vlastností, které chceme, aby systém nově uměl, a máme větší prostor pro zpětnou vazbu od klientů. O nové verzi dostáváte informace e-mailem. Pokud vás zaujme, máte možnost si jí aktivovat také u sebe. V případě, že obsahuje nějaké prvky nastavení a postup, jak je začít používat není tak snadný, můžeme to probrat opět po skype hovoru se sdílenou plochou nebo se dohodnout na schůzce. Jsme tu pro vás!

Suma sumárum, co vás čeká při navázání spolupráce?

  1. Poptávka
  2. První telefonický hovor
  3. Instalace zkušební verze
  4. Vstupní konzultace on-line nebo osobně
  5. Prvotní implementace
  6. Nastaveni na míru
  7. Školení uživatelů
  8. Používání, aktualizace a rozšiřování funkčnosti

Podívejte se, jak posune vaši firmu dál náš systém pro správu poptávek, projektové řízení, CRM systém péče o klienty a další případy užití.

Nahoru