Chcete domů z práce odcházet s čistou hlavou, ale máte ji plnou úkolů a poznámek? Zaměstnanci chodí kolem úkolu, jak okolo horké kaše? V následujícím článku Vám poradíme, co s tím!
Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
Chcete domů z práce odcházet s čistou hlavou, ale máte ji plnou úkolů a poznámek? Zaměstnanci chodí kolem úkolu, jak okolo horké kaše? V následujícím článku Vám poradíme, co s tím!
Odkládání změn ve vaší firmě není řešení. Nespoléhejte na to, že se tato situace vyřeší sama. Zaměstnanci Vám mezitím utečou za lepším.
Změna je život a pokud chce jakákoliv firma přežít v dnešním vysoce konkurenčním světe, musí být na změnu připravena. Pokud se bavíme o vnitrofiremní komunikaci a úkolování, padají většinou slova jako – zvýšení efektivnosti, rychlosti, jednoduchosti a podpora firemní kultury. Ale jak přetavit slova v realitu? Jak zefektivnit zaběhlé a léta fungující předávání úkolů emailem nebo všudy přítomné mini porady na chodbách, ze kterých bohužel nejsou žádné zápisy? Možná je na čase zavést do firmy systém.
Dobře víme, že změna je pro každého majitele firmy velice obtížná. Nějakým způsobem firmu řídil a organizoval a obtížně se od této rutiny odpoutává i když ví, že už to dál nejde a nastal čas na změnu.
Hlavním tahounem v procesu změn je motivace. Víme, že změny ve firmě nejsou vůbec jednoduché a když se pro změnu rozhodne majitel firmy, musí správně namotivovat své zaměstnance, protože právě zaměstnanci jsou ti, kterých se fungování firmy přímo dotýká.
Důležité je přesvědčit zaměstnance, že i jim změna usnadní práci a ušetří čas. Například že při nasazení systému do firmy mohou mít všechny své dnešní úkoly na jednom místě před sebou a už nikdy na nic nezapomenou. Odpadá tak nepříjemný pocit při cestě z práce, kdy člověk přemýšlí o tom, na co vše zapomněl.
Pokud se majitel firmy rozhodne do firmy zavést nový systém, je zapotřebí na trhu najít ten správný. Takový, který bude vyhovovat potřebám firmy a bude zahrnovat vše, co ke svému chodu firma potřebuje. V této fázi je potřeba znát své požadavky, a především dostatečně komunikovat. Komunikace je klíčem k úspěchu a nelze ji nahradit žádným "jednostránkovým" zadáním.
Srovnejte si své požadavky na systém. Chcete zpřehlednit a zefektivnit úkolování ve firmě, mít veškerou obchodní a emailovou komunikaci s klienty na jednom místě, usnadnit vnitrofiremní komunikace a zbavit se tak hromady emailů, tak je pro vás náš eBRÁNA systém tím správným řešením.
Není to jednoduché rozhodnutí. Stále tápete? Po dobu 30 dnů si budete moct zcela zdarma v naší demo verzi systému vyzkoušet jeho jednotlivé funkce a možnosti. V případě že byste si nevěděli rady, stačí zavolat a my Vám rádi pomůžeme: +420 775 376 662.