Upravit stránku

„Nějak se to vyřeší"

Odkládání změn ve vaší firmě není řešení. Nespoléhejte na to, že se tato situace vyřeší sama. Zaměstnanci Vám mezitím utečou za lepším.

Změna je život a pokud chce jakákoliv firma přežít v dnešním vysoce konkurenčním světe, musí být na změnu připravena. Pokud se bavíme o vnitrofiremní komunikaci a úkolování, padají většinou slova jako – zvýšení efektivnosti, rychlosti, jednoduchosti a podpora firemní kultury. Ale jak přetavit slova v realitu? Jak zefektivnit zaběhlé a léta fungující předávání úkolů emailem nebo všudy přítomné mini porady na chodbách, ze kterých bohužel nejsou žádné zápisy? Možná je na čase zavést do firmy systém.

Ale takhle to přeci bylo lepší?!

Dobře víme, že změna je pro každého majitele firmy velice obtížná. Nějakým způsobem firmu řídil a organizoval a obtížně se od této rutiny odpoutává i když ví, že už to dál nejde a nastal čas na změnu.

Hlavním tahounem v procesu změn je motivace. Víme, že změny ve firmě nejsou vůbec jednoduché a když se pro změnu rozhodne majitel firmy, musí správně namotivovat své zaměstnance, protože právě zaměstnanci jsou ti, kterých se fungování firmy přímo dotýká.

 „Pokrok je krásné slovo, ale jeho hnací silou je změna a každá změna má své nepřátele.“ Robert Francis Kennedy
Proto se musíte připravit na možné odpůrce změn. V průběhu implementace změn totiž mnohokrát uslyšíte věty: „Vždycky jsme to dělali takhle a fungovalo to!“ nebo „Ale takhle to přeci bylo lepší?!".

Důležité je přesvědčit zaměstnance, že i jim změna usnadní práci a ušetří čas. Například že při nasazení systému do firmy mohou mít všechny své dnešní úkoly na jednom místě před sebou a už nikdy na nic nezapomenou. Odpadá tak nepříjemný pocit při cestě z práce, kdy člověk přemýšlí o tom, na co vše zapomněl.

Který je ten pravý?

Pokud se majitel firmy rozhodne do firmy zavést nový systém, je zapotřebí na trhu najít ten správný. Takový, který bude vyhovovat potřebám firmy a bude zahrnovat vše, co ke svému chodu firma potřebuje. V této fázi je potřeba znát své požadavky, a především dostatečně komunikovat. Komunikace je klíčem k úspěchu a nelze ji nahradit žádným "jednostránkovým" zadáním.

„Všichni jsme schopni změny a růstu! Jen musíme vědět kde začít.“ Blaine Lee.
Pokud například zavoláte k nám - do eBRÁNY -, že máte zájem o náš eBRÁNA system, nejprve si vždy ujasníme Vaše požadavky a zhodnotíme, zda je pro Vás náš systém vhodný. Tímto krokem ušetříme čas na obou stranách a na konci je klient vždy spokojený. Buď totiž dostane systém, který požadoval nebo hned ví, že tudy cesta nevede a neztrácí čas ve slepé uličce.

Co vlastně chci?

Srovnejte si své požadavky na systém. Chcete zpřehlednit a zefektivnit úkolování ve firmě, mít veškerou obchodní a emailovou komunikaci s klienty na jednom místě, usnadnit vnitrofiremní komunikace a zbavit se tak hromady emailů, tak je pro vás náš eBRÁNA systém tím správným řešením.

Není to jednoduché rozhodnutí. Stále tápete? Po dobu 30 dnů si budete moct zcela zdarma v naší demo verzi systému vyzkoušet jeho jednotlivé funkce a možnosti. V případě že byste si nevěděli rady, stačí zavolat a my Vám rádi pomůžeme: +420 775 376 662.

Nahoru