Hledaný výraz musí mít více jak 2 znaky.
S čím vám pomůže docházkový systém
- Nahradí excelové tabulky jakožto podklad pro účetnictví.
- Nahradí elektronické čipy, které řada pracovníků obchází.
- Můžete vytvářet různé statistiky a měsíční přehledy.
- Zjistíte, kdy přesně začal kolega pracovat (ne jen, kdy přišel do práce).
- Budete mít přehled nad docházkou svých lidí a snadno naplánujete směny na jak dlouho potřebujete.
Co konkrétně přináší docházkový systém?
Budete znát odpracovaný čas svých kolegů
Potřebujete vědět, kdy začali vaši podřízení skutečně pracovat? S tím vám nepomůže ani čipová karta, ani excelová tabulka. Mnohem účinnější je on-line výkaznictví. Výkaz smí pracovník zapnout pouze z firemního počítače ve chvíli, kdy opravdu začal pracovat na nějakém úkolu či projektu. Jindy mu to systém nedovolí.
Vytvoříte podklady pro účetnictví
Zpracování mezd už nemusí stát na vyplněných excelových tabulkách a jiných papírových záznamech. Vy a jistě i vaše účetní a administrativa oceníte, že měsíční přehledy docházky zaměstnanců připravíte on-line, jedním kliknutím přímo z eBRÁNA systému.
Můžete plánovat docházku na měsíce dopředu
Součástí systému je sdílený kalendář, ve kterém mohou pracovníci vyplňovat a plánovat svou docházku. Díky tomu získáte dokonalý přehled o tom, kdo kdy přijde, nebo kdo nedodržuje stanovené hodiny. Z těchto dat také snadno vyfiltrujete jakékoliv přehledy, které vás zajímají (po odděleních, měsících apod.)
Za konzultaci u nás nic nedáte. Vážně!
Váš projekt s vámi probereme zcela ZDARMA
Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás
Kam dál?
- Nepřehlédněte ani další součásti systému, doporučujeme například systém úkolování nebo modul kalendář.
- A přečtěte si, jak probíhá navázání spolupráce při zavedení eBRÁNA systému.