Upravit stránku

Změna vzhledu softwarových produktů společnosti eBRÁNA

Určitě jste už zaznamenali, že společnost eBRÁNA mění kompletně celý svůj vzhled. A že se nejedná jen o výměnu loga a k výběru nové tváře vedla hodně dlouhá cesta, to se můžete přesvědčit v článku Jak eBRÁNA začala pomýšlet na novou tvář.

Jednou ze změn je i změna vzhledu softwarových produktů. Máme pro Vás první verzi nové administrace systému. Dejte nám vědět, jak se Vám líbí!

Nové vlastnosti eBRÁNA systému

Mějte přehled ve vztazích s klienty a reagujte na jejich odchodovost

Přidali jsme nový modul „Ukončení spolupráce“, který najdete na záložce „Základní“ u každé firmy. Můžete si nastavit, kdy spolupráce s klientem skončila a proč. Budete tak mít větší přehled ve vztazích se zákazníky, případně můžete měřit jejich odchodovost. Například když uvidíte, že Vám několik zákazníků odešlo kvůli vysoké ceně, prostě upravíte ceník.

Starejte se o své VIP zákazníky. Díky nové funkci je to o něco snazší

Každý zaměstnanec Vaší firmy nyní na první pohled pozná, kdo je VIP zákazníkem a kdo si tím pádem zaslouží prvotřídní servis a tak trochu „něco navíc“. Nově máte možnost segmentovat v systému klienty podle jejich významnosti na diamant, zlato a stříbro. Posílejte jim například přání k významným událostem…

Propagujte ve firmě svou Corporate Identity. Změňte si logo a barvy i v systému

Dostaňte své logo a barvy zaměstnancům do povědomí tím, že ho budou mít stále na očích. Nově jsme do systému přidali možnost měnit vrchní logo při rozbaleném bočním menu i barvu horní lišty. Napište nám, rádi Vám se změnou pomůžeme!

Vyplňte si více informací v profilu zaměstnance. Jednoduše a rychle

V profilu zaměstnance, na záložce životopis, už nemusíte zdlouhavě vyplňovat jednotlivá pole. Stačí vložit celý soubor typu .doc nebo .pdf se všemi potřebnými informacemi. Ušetříte tak čas a zároveň zpřehledníte profil zaměstnance/klienta.

Také jsme přidali textové pole, díky kterému si můžete vyplnit více informací o zaměstnanci, např. jeho motivační dopis, praxe atp. Totéž můžete dělat v profilech svých klientů, s databází se Vám pak lépe pracuje.

Co jsme v eBRÁNA systému vylepšili

Na detailech záleží. A proto na ně při vylepšování systému nezapomínáme. Máme pro Vás hned několik vychytávek, které Vám zpříjemní každodenní práci.

  • Nová filtrovací pole ve widgetu Ekonomika - do widgetu jsme přidali dva nové časové rozměry „tento rok“ a „minulý rok“.

  • Vedení společnosti v orgchartu -  v organizační struktuře si můžete nastavit jedno hlavní oddělení, které představuje vedení společnosti. Zobrazí se nad všemi odděleními.

  • Responzivní zobrazení lišty a meníčka v mobilní verzi - Menu se teď posouvá s obrazem, takže je vždy nahoře, i když scrollujete do strany. Dříve menu zůstávalo pevně.

  • E-maily k tisku jsou nyní přehlednější - hlavička s příjemcem, odesílatelem, případně s odpovídající aktivitou je nyní součástí vytištěného e-mailu. Dříve jste mohli tisknout e-maily pouze z e-mailového klienta, nyní můžete tisknout i ze zpráv uložených v permanentní databázi.

  • Otevírání obrázků a dokumentů místo jejich stahování - když si chcete prohlédnout PDF dokument nebo obrázek v systému, už ho nemusíte stahovat, zobrazí se Vám v prohlížeči. Šetříte tak čas stahováním souborů a jejich následným mazáním.

  • Zobrazování záznamů v koši - Sjednotili sme styl zobrazování smazaných záznamů. Při kontrole duplicity bude záznam podbarvený šedě. V ostatních případech bude přeškrtnutý. Zrychlíte tak práci se systémem.

Potřebujete se nás zeptat? Jen do toho!

Můžete vyplnit formulář, poslat e-mail nebo zatelefonovat. Je to jen na vás

Pavla Vaníčková
Specialista na systém
Nahoru