Upravit stránku

Nové vlastnosti

1) Modul firmy - předělání marketingového zatřízení

Kompletně jsme předělali sekci pro ukládání informací o marketingovém zatřízení v detailu firmy. Nově stále umožňujeme do načíst si některé informace z externí databáze, ale všechna pole jsou stále editovatelná, takže má obchodník možnost upravovat a doplňovat hodnoty tak, aby měl o svém klientu maximální možné informace.  Tyto získané informace pak zpětně využije při vytváření takzvaných segmentů, což jsou skupiny firem se stejnými parametry, a s těmito segmenty dále pracuje. Využívá je při oslovování s akčními nabídkami, pro cílení newsletterových kampaní, má neustálý přehled o svých klíčových klientech, a podobně.  

Jistě s námi budete souhlasit v tom, že mít korektně a plně vyplněný profil klienta je v dnešní době, kdy je péče o klienta klíčový faktor pro obchodování, naprostá nezbytnost a konkurenční výhoda. A jak obchodník nebo jeho nadřízený pozná, že má u všech firem plně vyplněný profil? Díky naší pomůcce, která na základě vyplněných polí v marketingovém zatřiďování zobrazuje procento vyplnění profilu. Cílem každého obchodníka je pak mít u všech firem 100% míru naplnění, teprve pak vzniká opravdu hodnotná databáze, která je pro obchod tolik důležitá.

1

Vylepšení 

1) Přiřazování potenciálů na základě vytvořeného segmentu

Pro efektivní oslovování klienta a obchodování využíváme práci s potenciály, která nám umožňují definovat jaké produkty, případně služby jsme již ve firmě nabízeli, jestli obchod dopadl, případně co ještě můžeme při následujícím jednání nabídnout, s čím klienta oslovit. Tyto potenciály se pak k firmě nastavují automaticky při jejím založení, podle zvoleného nastavení. Díky poslední úpravě, se potenciály přiřazují ve spojení s vytvořenými segmenty firem, takže firmy pro daný potenciál lze omezit více různými parametry, oproti původním třem parametrům.

1

2) Úprava formuláře na vkládání nové firmy

Vylepšili jsme přidávací formulář na vkládání firem. V CRM je nejdůležitější mít korektní databázi firem, takže pro lepší orientaci při zakládání nových firem vás nově budou provázet informační boxy s popisem, co zrovna na obrazovace vidíte a jak máte pokračovat. Více přehledný je také výpis již uložených firem ve firmě, aby bylo na první pohled patrné, zda se jedná o vámi založenou firmu a který váš kolega s touto firmou obchoduje. Stále zůstává dostupná vlastnost, díky které se vámi vkládané hodnoty kontrolují v externí databázi a při nalezené shodě můžete jedním kliknutí vložit odpovídající firmu, čímž se vám automaticky uloží kromě názvu i IČO, DIČ a sídlo dané firmy.

1

3) Úpravy v nastavení práv na emaily uložené v permanentní databázi

Nyní lépe pracujeme s možností nastavení práv na uložené maily. Při striktním nastavení má práva na uložený email pouze příjemce nebo odesílatel dané zprávy. Nově však tato osoba může rychle rozšířit platnost práv na náhled zprávy pro jiného uživatele systemu, a to klidně hned v dané aktivitě, ve které zadání od klienta předává na výrobu k vyřešení. Člověk z výroby, který úkol řeší si tak hned může přečíst klientovi požadavky a přesně ví, co je potřeba upravit. Toto nastavení práv navíc platí i pro všechny budoucí zprávy, které se do aktivity zatřídí, takže zpětně nemusíte řešit, že je potřeba práva doklikávat pro každou zprávu zvlášť. Díky zobrazeným fotkám kolegů vždy hned na první pohled vidíte, kro má právo nahlížet na vaše zprávy. 

Také jsme přidali možnost na uložený mail rovnou odpovědět nebo ho přeposlat dál, což zvyšuje efektivitu komunikace. Realizátor úkolu se může na doplňující informace rovnou optat zákazníka a nemusí čekat, až si obchodník najde čas a předá mu kontakt nebo podrobnosti zjistí. 

1

 

4) Seznam zbývajících vylepšení 

  • Aktivity - změna stavu z detailu aktivity - modální okno s nabídkou dat a poznámkou - sjednotili jsme vzhled modálních oken při změně stavu, nyní jsou všude dostupná pole pro změnu dat a vložení poznámky
  • Aktivity - změna práce se stavem Splněno / Nerealizováno - sjednotili jsme používání názvů stavů pro uzavírání aktivity, nyní máme stav Splněno, ve kterém se zavírají všechny úkoly, které se řešily a vyřešily s jakýmkoli výsledkem (i třeba záporným), ale jsou považovány za dokončené a stav Nerealizováno, kterým uzavíráme všechny aktivity, které se vůbec nerealizovaly, tedy v podstatě stav Storno - spojená je s tím i změna barvy pro splněnou aktivitu
  • Fulltextové vyhledávání - grafická úprava výpisu všech výsledků vyhledávání 

Seznam oprav

  • Perma maily - oprava duplicitního zobrazování některých uložených mailů 
  • Perma maily - opravené ukládání příloh do permanentní databáze
  • Perma maily - opravené párování na prázdný email uložený u kontaktu 
  • Zakázky - widget s dokumenty - opraven odkaz zobrazující všechny dokumenty dané zakázky 
  • Rezervace - oprava ve výpisu upozorěnní na přidanou a editovanou rezervaci
  • Aktivity - automatická změna hodnoty Odpracováno po ukončení průběžného výkazu v detailu aktivity
  • Výkazy práce - opraveno automatické nastavení činnosti podle štítku aktivity, na kterou vykazuji 

Kam dál? 

  • Zaujali vás novinky ve firmách? Podívejte se na kompletní popis a další obrázky modulu Firmy.
  • Konkrétní ukázky a možnosti používání emailu v systemu naleznete na stránce
    E-mailový klient.
  • Podívejte se na další doplňkové moduly, které mohou zefektivnit vaší každodenní činnost: Aktivity, Kalendář a Kontakty.
  • Chtěli byste si ověřit, zda máte vlastnosti na své verzi dostupné, nebo máte jiný dotaz ohledně nových funkčností? Neváhejte nás kontaktovat.
  • Pro bližší informace o ceně jednotlivých modulů navštivte sekci Ceník.
Nahoru